Difference between revisions of "Sw-0344714721/C/2018"
m (Text replacement - "{{Vreemd vermogen" to "{{Vreemd vermogen-jaar") |
m (Text replacement - "|Lopend" to "|Oude versie lopend") |
||
Line 7: | Line 7: | ||
|Feitelijk kern=Toezicht op het openbaar primair onderwijs in onze gemeente. | |Feitelijk kern=Toezicht op het openbaar primair onderwijs in onze gemeente. | ||
|Voorgaand jaar=2016 | |Voorgaand jaar=2016 | ||
− | | | + | |Oude versie lopend jaar=2017 |
|Komend jaar=2018 | |Komend jaar=2018 | ||
|Financiele resultaten={{Financieel resultaat-jaar | |Financiele resultaten={{Financieel resultaat-jaar |
Revision as of 15:27, 4 May 2018
Gemeenschappelijk Orgaan Toezicht Primair Openbaar Onderwijs (GOTPOO)
C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2018)
Jaar 2018
Motieven (eigen formulering)
toezicht op de verzelfstandiging van het openbaar basisonderwijs regio Venlo
Aan motief beantwoord?
Het motief van samenwerking is cf art 48 van de Wet op het primair onderwijs- toezicht houden op het openbaar onderwijs. Hieraan wordt voldaan.
Inhoud
Samen met de gemeenten Beesel, Peel en Maas, Horst aan de Maas hebben wij het primair openbaar onderwijs verzelfstandigd door middel van het oprichten van de Stichting Akkoord Primair openbaar. Met gemeenschappelijk orgaan 'toezicht op het openbaar primair onderwijs' beogen wij samen met de gemeenten Beesel, Peel en Maas toezicht uit te oefenen op het bestuur van de Stichting Akkoord.
Kern (maximaal 500 tekens)
Het openbaar primair onderwijs is verzelfstandigd middels oprichting van de Stichting Akkoord. Samen met de gemeenten Beesel, Peel en Maas, Horst aan de Maas beogen wij toezicht te houden op het bestuur van de Stichting Akkoord.
Er is geen sprake van een (financiële) bijdrage aan het gemeenschappelijk orgaan.
Inhoud
...
Proces
...
Samenwerking
...
Kern
Toezicht op het openbaar primair onderwijs in onze gemeente.
- Toelichting
- Verdeelsleutel
n.v.t.
- Evenwicht
Hoe is de feitelijke verdeling van kosten en baten over alle samenwerkingspartners?