Difference between revisions of "Sw-1605497496/C/2024"
Wilma Steegh (talk | contribs) |
Wilma Steegh (talk | contribs) |
||
Line 3: | Line 3: | ||
|Motief ambitieniveau=Meer doelen of doelen met een hogere kwaliteit realiseren | |Motief ambitieniveau=Meer doelen of doelen met een hogere kwaliteit realiseren | ||
|Motief maatschappelijk=Grotere verantwoordelijkheid en/of zelfredzaamheid van partijen in de samenleving | |Motief maatschappelijk=Grotere verantwoordelijkheid en/of zelfredzaamheid van partijen in de samenleving | ||
− | |Belangrijkste motieven=Faciliteren/ Stimuleren van maatschappelijk initiatief | + | |Belangrijkste motieven=Vergroten van het ambitieniveau – bundelen van krachten; Faciliteren/ Stimuleren van maatschappelijk initiatief |
+ | |Motief beantwoord=Door subsidiering van taalklassen bij Fortior dragen we gezamenlijk bij aan kansengelijkheid voor leerlingen van binnen de basisscholen van Fortior. | ||
|Opgave inhoud=Bestrijding van onderwijsachterstanden bij leerlingen door subsidiering van Taalklassen | |Opgave inhoud=Bestrijding van onderwijsachterstanden bij leerlingen door subsidiering van Taalklassen | ||
|Opgave proces=Minder leerlingen met een taalachterstand bij de doorstroom naar het voortgezet onderwijs . | |Opgave proces=Minder leerlingen met een taalachterstand bij de doorstroom naar het voortgezet onderwijs . | ||
|Opgave samenwerking=Een passend taalaanbod voor alle leerlingen met een achterstand in de Nederlandse taal. | |Opgave samenwerking=Een passend taalaanbod voor alle leerlingen met een achterstand in de Nederlandse taal. | ||
|Opgave kern=Wij verlenen subsidie voor taalklassen binnen scholen van Fortior. Zo krijgen leerlingen die de Nederlandse taal niet of onvoldoende beheersen extra begeleiding. Hierdoor hebben zij meer kansen binnen het onderwijs en hun verdere maatschappelijke loopbaan. | |Opgave kern=Wij verlenen subsidie voor taalklassen binnen scholen van Fortior. Zo krijgen leerlingen die de Nederlandse taal niet of onvoldoende beheersen extra begeleiding. Hierdoor hebben zij meer kansen binnen het onderwijs en hun verdere maatschappelijke loopbaan. | ||
+ | |Feitelijk inhoud=Bestrijding van onderwijsachterstanden bij leerlingen door subsidiering van Taalklassen. | ||
+ | |Feitelijk proces=Minder leerlingen met een taalachterstand bij de doorstroom naar het voortgezet onderwijs . | ||
+ | |Feitelijk samenwerking=Een passend taalaanbod voor alle leerlingen met een achterstand in de Nederlandse taal. | ||
|Aandeel realisatie evenwicht=nog onbekend | |Aandeel realisatie evenwicht=nog onbekend | ||
|Aandeel realisatie evenwicht baten=nog onbekend | |Aandeel realisatie evenwicht baten=nog onbekend | ||
}} | }} |
Revision as of 12:40, 6 August 2024
Stichting Fortior (Fortior)
C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2024)
Jaar 2024
Vergroten van het ambitieniveau - bundelen van krachten
- Meer doelen of doelen met een hogere kwaliteit realiseren
Faciliteren/stimuleren van maatschappelijk initiatief
- Grotere verantwoordelijkheid en/of zelfredzaamheid van partijen in de samenleving
Aan motief beantwoord?
Door subsidiering van taalklassen bij Fortior dragen we gezamenlijk bij aan kansengelijkheid voor leerlingen van binnen de basisscholen van Fortior.
Inhoud
Bestrijding van onderwijsachterstanden bij leerlingen door subsidiering van Taalklassen
Proces
Minder leerlingen met een taalachterstand bij de doorstroom naar het voortgezet onderwijs .
Samenwerking
Een passend taalaanbod voor alle leerlingen met een achterstand in de Nederlandse taal.
Kern (maximaal 500 tekens)
Wij verlenen subsidie voor taalklassen binnen scholen van Fortior. Zo krijgen leerlingen die de Nederlandse taal niet of onvoldoende beheersen extra begeleiding. Hierdoor hebben zij meer kansen binnen het onderwijs en hun verdere maatschappelijke loopbaan.
Inhoud
Bestrijding van onderwijsachterstanden bij leerlingen door subsidiering van Taalklassen.
Proces
Minder leerlingen met een taalachterstand bij de doorstroom naar het voortgezet onderwijs .
Samenwerking
Een passend taalaanbod voor alle leerlingen met een achterstand in de Nederlandse taal.
Kern
...