Difference between revisions of "Sw-0391148241/C/2018"
m (Text replacement - "|Komend" to "|Lopend") |
|||
Line 19: | Line 19: | ||
|Feitelijk samenwerking=GR gereed | |Feitelijk samenwerking=GR gereed | ||
|Evaluatie verhaal=Volwaardige Regiecentrale per 2019 | |Evaluatie verhaal=Volwaardige Regiecentrale per 2019 | ||
− | |||
− | |||
− | |||
|Kosten={{Kosten-jaar | |Kosten={{Kosten-jaar | ||
− | |||
− | |||
|Lopend begroot=22.000.000 | |Lopend begroot=22.000.000 | ||
}} | }} | ||
Line 38: | Line 33: | ||
|Aandeel realisatie evenwicht=Zeer evenwichtig | |Aandeel realisatie evenwicht=Zeer evenwichtig | ||
|Aandeel realisatie evenwicht baten=Zeer evenwichtig | |Aandeel realisatie evenwicht baten=Zeer evenwichtig | ||
+ | |Voorgaand jaar=2016 | ||
+ | |Oude versie lopend jaar=2017 | ||
+ | |Lopend jaar=2018 | ||
}} | }} |
Revision as of 09:00, 11 June 2018
Gemeenschappelijke Regeling Omnibuzz (Omnibuzz)
C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2018)
Jaar 2018
Vergroten van het ambitieniveau - bundelen van krachten
- Meer doelen of doelen met een hogere kwaliteit realiseren
- Een hogere kwaliteit van uitvoering/ dienstverlening
Efficiënter werken
- Bedrijfseconomische schaalvoordelen realiseren
- Voorkomen van dubbel werk
- Spreiden of delen van risico’s
Organisatorische voordelen
- Professionaliseren van organisatie en/of bestuur
- Beperken kwetsbaarheid van personele, financiële en andere middelen
Verruimen van de horizon
- Zicht krijgen op kansen
Voorkomen van hinder van elkaar
- Tegengaan van ‘slopende’ concurrentie
Versterken van de democratie
- Versterken van de directe democratie
Zaken laten uitvoeren door een partner die dat beter of goedkoper kan
- Jezelf beperken tot kerntaken, zaken waar je zelf goed in bent
Motieven (eigen formulering)
ontwikkelen publiekrechtelijke regiecentrale
Aan motief beantwoord?
Ja
Inhoud
Doelgroepenvervoer organiseren voor alle deelnemende gemeenten
Proces
Aanbesteding opvolger Regiotaxi, opzetten telefooncentrale, organiseren planning van ritten, ingroei/overname vervoer naar dagbesteding en het leerlingenvervoer
Samenwerking
GR 32 gemeenten gerealiseerd
Kern (maximaal 500 tekens)
Organisatie en uitvoering van al het doelgroepenvervoer Limburgse gemeenten
Een goed voorstelbaar verhaal
Volwaardige Regiecentrale per 2019
De kosten bestaan uit de overhead en de uitvoering van het Wmo-vervoer. Leerlingenvervoer en vervoer naar de dagbesteding zijn nog exclusief, die stromen vanaf 2019 in.
Inbreng middelen: | Actuele waarde of omvang (in €)
| ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Kosten (inbreng financiële middelen) | |||||||
Waarde of omvang activa op basis van verkrijgingsprijs of vervaardigingsprijs. | |||||||
Lopend jaar (2018) | |||||||
Financiële middelen | Begroting 2018 | Realisatie 2018 | Begroting 2019 | ||||
€ 22.000.000 | € … | € … | |||||
TOTAAL | € 22.000.000 | … | … | ||||
Voorgaand jaar (2017) | |||||||
Financiële middelen | Begroting 2017 | Realisatie 2017 | Begroting 2018 | ||||
TOTAAL | € 22.000.000 | … | € 22.000.000 | ||||
Twee jaar terug (2016) | |||||||
Financiële middelen | Begroting 2016 | Realisatie 2016 | Begroting 2017 | ||||
TOTAAL | € 22.000.000 | … | …
| ||||
Baten | |||||||
Lopend jaar (2018) | |||||||
Categorie opbrengsten | Begroting 2018 | Realisatie 2018 | Begroting 2019 | ||||
€ … | € … | € … | |||||
TOTAAL | … | … | … | ||||
Voorgaand jaar (2017) | |||||||
Categorie opbrengsten | Begroting 2017 | Realisatie 2017 | Begroting 2018 | ||||
TOTAAL | … | … | … | ||||
Twee jaar terug (2016) | |||||||
Categorie opbrengsten | Begroting 2016 | Realisatie 2016 | Begroting 2017 | ||||
TOTAAL | … | … | … | ||||
Inbreng overige middelen | |||||||
Categorie | |||||||
projectleiderschap | Projectmanager/projectleider bestuurlijk | Financiële waarde: € 180000
|
Inhoud
Regiecentrale gestart met opvolger regiotaxi
Proces
Opvolger regiotaxi gerealiseerd, nu opzet callcenter en planning regiecentrale bundelen
Samenwerking
GR gereed
Kern
...
- Toelichting
- Verdeelsleutel
Verdeelsleutel overhead op basis 50% pashouders en 50% inwoners per gemeente, vervoer op basis van daadwerkelijke uitvoering per gemeente
- Evenwicht
Hoe is de feitelijke verdeling van kosten en baten over alle samenwerkingspartners?