Difference between revisions of "Sw-1088101111/C/2024"
Wilma Steegh (talk | contribs) (Created page with "{{Samenwerking C-jaar |C is used=yes |Motief ambitieniveau=Meer doelen of doelen met een hogere kwaliteit realiseren |Motief maatschappelijk=Grotere verantwoordelijkheid en/of...") |
Wilma Steegh (talk | contribs) |
||
(2 intermediate revisions by the same user not shown) | |||
Line 8: | Line 8: | ||
|Opgave proces=Minder leerlingen met een taalachterstand bij doorstroom naar het voortgezet onderwijs. | |Opgave proces=Minder leerlingen met een taalachterstand bij doorstroom naar het voortgezet onderwijs. | ||
|Opgave samenwerking=Een passend taalaanbod voor alle leerlingen met een achterstand in de Nederlandse taal. | |Opgave samenwerking=Een passend taalaanbod voor alle leerlingen met een achterstand in de Nederlandse taal. | ||
− | |Opgave kern=Wij verlenen subsidie voor taalklassen binnen de scholen van Kerobei. Zo krijgen leerlingen die de Nederlandse taal niet of onvoldoende beheersing extra begeleiding. Hierdoor hebben zij meer kansen binnen | + | |Opgave kern=Wij verlenen subsidie voor taalklassen binnen de scholen van Kerobei. Zo krijgen leerlingen die de Nederlandse taal niet of onvoldoende beheersing extra begeleiding. Hierdoor hebben zij meer kansen binnen onderwijs en hun verdere maatschappelijke loopbaan |
+ | |Feitelijk inhoud=Bestrijding van onderwijsachterstanden bij leerlingen door subsidiering van taalklassen. | ||
+ | |Feitelijk proces=Minder leerlingen met een taalachterstand bij doorstroom naar het voortgezet onderwijs. | ||
+ | |Feitelijk samenwerking=Een passend taalaanbod voor alle leerlingen met een achterstand in de Nederlandse taal. | ||
+ | |Feitelijk kern=Wij verlenen subsidie voor taalklassen binnen de scholen van Kerobei. Zo krijgen leerlingen die de Nederlandse taal niet of onvoldoende beheersing extra begeleiding. Hierdoor hebben zij meer kansen binnen onderwijs en hun verdere maatschappelijke loopbaan. | ||
+ | |Vreemd vermogen={{Vreemd vermogen-jaar}} | ||
|Aandeel realisatie evenwicht=nog onbekend | |Aandeel realisatie evenwicht=nog onbekend | ||
|Aandeel realisatie evenwicht baten=nog onbekend | |Aandeel realisatie evenwicht baten=nog onbekend | ||
}} | }} |
Latest revision as of 09:44, 12 August 2024
Stichting Kerobei (Kerobei)
C Gewenste en feitelijke resultaten en verdeling van kosten en baten (2024)
Jaar 2024
Vergroten van het ambitieniveau - bundelen van krachten
- Meer doelen of doelen met een hogere kwaliteit realiseren
Faciliteren/stimuleren van maatschappelijk initiatief
- Grotere verantwoordelijkheid en/of zelfredzaamheid van partijen in de samenleving
Aan motief beantwoord?
Door subsidiering van taalklassen bij Kerobei dragen we gezamenlijk bij aan kansengelijkheid voor leerlingen van de scholen van Kerobei.
Inhoud
Bestrijding van onderwijsachterstanden bij leerlingen door subsidiering van taalklassen.
Proces
Minder leerlingen met een taalachterstand bij doorstroom naar het voortgezet onderwijs.
Samenwerking
Een passend taalaanbod voor alle leerlingen met een achterstand in de Nederlandse taal.
Kern (maximaal 500 tekens)
Wij verlenen subsidie voor taalklassen binnen de scholen van Kerobei. Zo krijgen leerlingen die de Nederlandse taal niet of onvoldoende beheersing extra begeleiding. Hierdoor hebben zij meer kansen binnen onderwijs en hun verdere maatschappelijke loopbaan
Inhoud
Bestrijding van onderwijsachterstanden bij leerlingen door subsidiering van taalklassen.
Proces
Minder leerlingen met een taalachterstand bij doorstroom naar het voortgezet onderwijs.
Samenwerking
Een passend taalaanbod voor alle leerlingen met een achterstand in de Nederlandse taal.
Kern
Wij verlenen subsidie voor taalklassen binnen de scholen van Kerobei. Zo krijgen leerlingen die de Nederlandse taal niet of onvoldoende beheersing extra begeleiding. Hierdoor hebben zij meer kansen binnen onderwijs en hun verdere maatschappelijke loopbaan.